mjgn5050 canım bende iki gün gecikmeyle beta 55 değeriyle öğrendim iki gün sonra 200 oldu doktor tekrarlamana gerek yok artık cumartesi gel keseyi görelim dedi ben dayanamadım iki gün sonra 507 olmuştu sağlıklı arttığı için tekrarlamadım inşallah hafta sonu görürüm 🥹🥹 senin içinde bence güzel değerle öğrenmişsin önemli olan sağlıklı güzel artması inşallah bebişlerimiz bize tutunur 💖💖💖