Ben de ssvd gebesiyim inşallah ilk kez normal olacak 🤭
Dr aksini söylemedikçe çok fazla hareket ve yöntemler duydum 😊
Ördek yürüyüşü,
Hurma yemek
Korunmasız ilişki (neden korunmasız ben de bilmiyorum🙈😂)
Squat yapmak
Plates yapmak vs
Bunlar son hafta süreçlerinden,
Doğum sancısı geldiğinde; suyun gelmediyse (inşallah en doğru zamanda doğum anında gelir), ılık duş ilk önerilenlerden👌
Ilık duşa gir sadece bel altına tutsan da olur, imkan varsa küvete gir daha rahat olur👌
Nefes egzersizlerini doğru yapman lazım bu doğum anında da geçerli(şöyle özetleyim, kontrolsüz nefes ve ıkınma daha fazla yırtıklara sebep olabilir.)
Suyunuz erken gelirse sancı öncesi veya evde sancı çekerken, artık beklemeyin direk dru arayın ve hastaneye gidin, bebek için su önemli! Su geldikten sonra sancıyı evde çekme hatasına düşmeyin👌
Bildiklerimden aklıma gelenler bunlar benim😊
Allah hepimize kolay, sağlıklı ve hayırlı doğumlar nasip etsin 🤲🥰😍