hanim02749 Kızlar dün kan verdim sağlıkocağı gittim daha beta çıkmamış yarın çıkar dedi dün ben test yapmıştım bakar mısınız bir de bugün Ovulasyon testim vardı onu denedim ama bazıları koyuysa vardır diyor bakıcak varsa atabılırım onu da
dilbenuro Atabilirsin bakabilirim ama 18 gün gecikmede gebelik testinde çıkması gerekirdi diye düşünüyorum bi kadın doğuma gidebilirsin