Son aylarım eylüle denk gelecek ve sınav da eylülde kızlar. O karnımda sürekli gelen çişimle nasıl sınava gireceğim bilmiyorum çok utanıyorum da milletin bakış ve yorumlarndan. Benim gibi olan var mı bir öneriniz var mı daha önce sınava girdiniz mi hiç bu şekilde?