Kızlar merhabalar ikinci gebeliğim yarın 6. Aya giriş yapıyoruz insAllah ama bir kaç gündür ki karnım çok fena kaşınıyor ilk kızımda son aylar kaşiniyordu şükür catlamamiştım ama sanırım bunda erken catlicam ya öyle hissediyorum bu durum sizlerde de var mı napiyorsunuz kaşınmaması için var mı bir öneriniz nemlendirmekden başka 🥺😵💫