kardelen0219 ben hamilelik içi kullanmadım ama yakının faydalarını duydum, o bildiğin eczane yakısı değil kara yakı diye bir yakı var vücuttaki bütün toksinleri kendine çekiyor ve vücuttan atıyor kendini, onu ellemiyosun çıkartmaya çalışmıyosun herkesin bünyesine göre vücuttan ayrılma zamanı farklı oluyor, sıcak tutuyor, ben iltihabım vardı o yüzden kullanmıştım iyi gelmişti biraz ağır kokuyor çam gibi, bi araştır istersen