Kimyasal gebeliğe bişey yapılmıyor nedeni genellikle embriyonun kromozomal anormalliğidir. Vücudunun doğru çalıştığını gösterir kötü bir şey değil sadece üçten fazla olursa araştırılması gerekebilir diyenler var. Ben 2 kez yaşadım Mart 2025 ve Kasım 2025 .. genetige de baktirdik temiz çıktı. Bekliyorum sağlıklı gebelik ne zaman gelecek