maco61 meinbaby_ spinal ya genel istemiyom. konuşmadım ama devlette yapacagım. yarın ramdevu var anastezi doktoruyla görüştürecekmiş beni
meinbaby_ gamze6p bende bugün gideceğim 38 de alın dicem Salı günü 21 Nisan diye düşünüyorum allahın izniyle. Kaldıkça korkuyorum artık birşey olur diye . Bide çok zorlanıyorum
meinbaby_ gamze6p evet oda beklemeyelim dedi ağrılarım var deyince . Salı yâda çarşamba günü inşallah kucağımıza alcaz . Ama spinal mi genel mi kararsızım . İlk kızımda genel olmuştım. Spinal için çok bel ağrısı oluyor diyorlar
gamze6p @meinbaby_ sağlıkla kucağına al inşallah 🙏 sen bilirsin tabiki Ben genelden korkuyorum ya 😅 ilk oğlumda da spinal olmuştum bunda da aynı şekilde olacak
ebru2853 Bende normal denemek istediğim için bekliyorum 37+4 deyiz dün hareketleri iyiydi ama bugun baya az hissettim nst tede haftabaşı uyuyor herhalde demişti doktor o yüzden tedirgin oluyorum
gamze6p @meinbaby_ baş ağrısı yaşamadım bel ağrısı da hamilelikten önce de ağrıyordu onunla bağlantılı mı değil mi o yüzden çözemedim ama ameliyatımdan çok memnun kaldım. Genel bence daha zor çünkü uyanıyorsun ve daha çok ağrın oluyor anestezi etkisi felan zorluyor