6+5’te akıntı şeklinde kanamam olduğu için acile gitmiştim. Ertesi gün kontrolüm vardı. Doktor kanama alanı izlendi, kese haftasına uygun embriyo görülmedi demişti. İzleyelim, biraz daha bekleyelim haftaya tekrar gel dedi detaylı ultrason randevum vardı bugün. Kese tekrar haftasına uygun 7+3teyiz bugün, fakat embriyo yine görülmedi. Ultrasonda memelere de bakıldı, süt kanalları dahi oluşmaya başlamış. 20sinde tekrar gel yine embriyoyu göremezsem 21’inde kürtaj için çağırıcam dedi 🥹
Çok üzgünüm..