Kızlar 27 haftalık ikizlerime hamileyim şu zamana kadar 7 kg aldım bugün doktor çok kilo almışsın dikkat et asıl kiloyu 32. haftadan sonra alacaksın dedi açıkçası ben kilo olarak iyi gittiğimi düşünüyordum ama doktor böyle deyince biraz üzüldüm. Kilolu da hamile kalmadım 60 la kaldım şu an 67yim. Sizde nasıl durumlar sizin doktorlarınız ne söylüyor🫢🫢