Merhaba kızlar bugun tam 38 haftalık olduk, daha önce erken doğum riskim vardi 5 gun hastanede yattım sanci geciktirici bebegin akciğer gelisimi icin igne oldum vs, 2 hafta önce nst de hafif ama düzenli sanci gorunce doktorum sanci geciktirici gibi bir ilaç verdi 1 hafta kullandım, ayin 10unda tekrardan gittiğimde 15inde yatış yapacakmış gibi gel dedi acilmam olup olmadığını sormayı unuttum, 2 gun inanılmaz agri vardi kasik bolgemde alttan muayene ettiği için mi, yoksa suan ağrımın olmaması fırtına öncesi sessizlik gibi mi, hâlâ sanci hissetmiyorum