ozklay arkadaşlar bugün, sızıntı şeklinde su geldi ve ayıptır söylemesi kokusuzdu ve daha sonra peçe koydum azıcık o da ıslanmıştı ağrım falan yok ama ablam acile git dedi sizce başlangıç olabilir mi?
neslihanttk ozklay sızıntı olabilir benimde oluyo ama su fazlalağından:) doktorunla iletişime geçsen iyi olur sancın yoksa kasılmaların karın sertleşmen yoksa bişi yapmazlar😂
Kimya ozklay doktora gitmelisin. Dün nst sırasında ebeyle konuşurken onunda suyu bitmiş farketmemiş siz farketmişsiniz . Doğum yapmış suyu bittiği için. İhmal etmeyin
ebgcmn_33 ozklay akıntı da olabilir sulu bende de birkaç haftadır öyle geliyor doktor suyun az vb demedi hiç kokusu da yok veya şu da olabilir kökü olmayıp enfeksiyon da olabiliyor bugün öğrendim ben mesela enfeksiyon da olduğunu
ozklay Kimya gittim,başta sıvı dedi 2 dk sonra değil korkulacak bişey yok dedi akıntı dedi. Nst de sancı çıkamadı zaten sancım yok demiştim
ozklay ebgcmn_33 Nett xbxbdbdb kimi duyduysam biraz geç doğurdu, bizimkiler yaşına girince çıkacak galiba 🤣☺️
mtlukadin1 akıntım ile beraber su geliyo sanki şimdi lavobodan çıktım akıntı gibi değil 4-5 damla sadece ıslaklık gördüm sizce ne yapmalıyım iç çamaşırımı değiştirdim şimdi yine tuvalete gittim yine su gelmiş bu sefer akıntı yok denecek kadar az ama ıslaklık var neyapsam ya