znnnr eslemavsar evet 15 Nisan öyle gözüküyor bu iç günü değerlendir silikleşene kadar teste devam et
znnnr eslemavsar bende bugün başladım teste premom diye uygulama var oraya foto yüklüyorsun o da sana söylüyor
_Mother_ eslemavsar evet pik bu laboquick marka demi bende onu kullandım güzel haberler alalım inşallah
znnnr eslemavsar https://hizliresim.com/dl04li7 https://hizliresim.com/ffbavu0 https://hizliresim.com/p2ryzdl
znnnr eslemavsar tnin Cye kadar koyu veya C’den daha koyu olması gerekiyor muhtemelen yumurtlaman yaklaşıyor ondan dolayı koyulaşmış olabilir ama onun kadar koyu olması gerekiyor bu hamilelik testi gibi değil
znnnr eslemavsar birden artmış da olabilir sen yarın da yap yarın da baktın koyu demek ki yumurtlama devam ediyor yarın silik olursa yumurtlaman çatlamış demektir
znnnr eslemavsar onu kullananlar da var umarım olur sen kendinde bir değişiklik hissediyor musun tek yanlı ağrı akıntı vs gibi
_Mother_ eslemavsar benimki de bu şekildeydi 13 ü akşam eşit koyuluk pike yakın 14 ü öğlen 1 tam pik 14 ü akşam 7 silikleşti
eslemavsar znnnr dünden beri yoğun bi akintim var kasıklarımda doluluk gibi bi baskı var ve belimde ağrı var
znnnr bak kullandığım uygulama diyor ki kımisi kademeli artış gösteriyor kimisi birden senin gibi pik yapıyor şimdi ekran görüntüsü aldım atacam onları oku lütfen
_Mother_ eslemavsar bugün de silik çıkmıştır diye düşünüyorum inşallah tutar ben sadece 1 gün değerlendirme şansı buldum bakalım olacak mı