melisasak35 valla tam şuan bu konuyla ilgili gonderi acacaktım nasil koruruz cocuklarimizi diye. Ozel okula gonderelim guvenlidir desek oralar da artık karışık ki sorun sadece okulda degil sokaklar sozde suca suruklenmis çocuklar ve manyaklarla dolu. Ogluma baktikca icim aciyor, aklima insan artığı pislikler tarafindan öldürülen atlas,mattia ve daha nice çocuk geliyor cok korkuyorum.