İlk hamileliğimi öğrendiğimde 4 haftalıktım doktora gittim doktor kanlarımı aldı baktı b12 im 190 çıktı senin b12 in çok düşük diyip bana tribeksol b12 ilacı verdi ben 4 hafta boyunca o ilacın hepsini kullandım doktor değiştirdim sonra geçen hafta doktora gittiğimde hangi ilaçları kullandın diye sorduğumda tribeksolü de söyledim ve şu anki gittiğim doktor o ilaca x kategorisinde bir ilaç onu neden kullandın gebelikte kullanılmaz o dedi bende şu an aşırı tedirginim o ilacın hepsini bitirdim bebeğime herhangi bir zararı olmuş mudur bir bilginiz var mı