Kızlar bugün kontrole gittim 38+3 haftalığım. Bebeğim iki hafta önden gidiyordu. Önce baş büyüktü şimdi de karın çevresi 40+5 uyumlu çıktı 🥹 Esenler medipolde doğum düşünüyordum zaten bugün ilk defa meryem sağır’a gittim. Çok tatlı bir doktordu her şeyi açıkladı , nst de sancılarım çıkınca yarın için sezeryana karar verdik. Ben şok oldum bu kadar ani beklemiyordum🥲 Biraz gerginlik var üstümde başıma ağrılar girdi bana dua edin olurmu sağlıkla kavuşayım oğluma💙