aslihanbakr ay hayır niye öyle mecburi konuşmuş 2,4 çok yüksek değil. Ben artık bu doktorların fetal firmalarından pay aldıklarını ciddi ciddi düşünmeye başladım. Her firma da güvenilir değil burda yanlış sonuç alan çok anne adayı gördüm. Benim bebeğin ense kalınlığı 3,8 di ilerleyen haftalarda kalp bağırdak parlaklığı çıktığı için amniyosentez verdim ona rağmen birşey çıkmadı. Hiç kendini strese sokma boşu boşuna. Üzüldüğüm günler için çok pişmanım şahsen