sakuram Bugün kontrole gittim doktor bebeğin suyu biraz fazla dedi sizce sorun olur mu yeni 22 haftalık şuan
beyzzsenturkkk sakuram 13den beri fazlaydı 30da düzeldi. diyet yaptım şeker hamurişi ne varsa kestim azalttım 34. haftadayım allaha sükür düzeldi suyu her gidismde fazlaydı
tahamommy sakuram benimde 28. Haftadan doğuma kadar fazlaydı şekerim yok, hamurişi tatlı meyve biraz kısıtlamam gerekti
sakuram Şeker yüklemesi yapmam gerekiyor mu etrafımda ki çoğu kişi önermiyor bende bu aralar tatlı işini abarttım galiba meyve suları şeker tatlı ekmek daha dikkatli olayım
beyzzsenturkkk selo48 hayır şekerim yok bebeğimde 2 hafta önde. ilk kızımda 2 hafta öndeydi yine şekerim yoktu ama suyum normaldi.
selo48 beyzzsenturkkk benim de ilk gebeliğimde oğlum 1 hafta öndeydi hep şekerim de yoktu suyumun fazla olduğunu hiç söylememişlerdi şimdi ikizler de bir hafta önden gidiyor ama sanırım daha detaylı incelendiğim için doktor her şeyi söylüyor fazla demedi de üst sınıra yakın ded