Habibe08 Gece birden uyandim biseyin aktigini hissettim sonra uyumusum daha sonra kalktigimda camasirimda koyu bi leke gordum ama yogun kivamda degildi sadece leke gozukuyodu acaba tam olarak nedirr tecrubeliler yardim edebilirmii? 37+5 deyim
snms Habibe08 nişan olabilir belki devamı gelecektir canım genelde koyu kıvamlı geliyormuş ama parça parça da gelebilir bence en doğru cevabı doktorun verir muayeneden sonra yaz burayada neymis hayırlısıyla doğurursun insallah bana nişan gibi geldi 😊
Ruyam34 Habibe08 Banada nişan belirttisi gibi geldi devamı gelicek gibi yaz doktora gidince merakla bekliyoruz , korkma ayrıca ne güzel sevin
Kahramanlar Benimde koyu lekem geldi Dr gittim nidilat başlattı seninki zamanı gelmiş doğum başlangıcı belirtisiymiş benimkini o zaman durdurdular
snms Habibe08 öyle canım sakin kal belkide melegini alacaksın kucagına cok yakında herşey gönlünce olsun 🙏😊