aysegull127 Ben bu doktora gidiyorum ve çokta seviyorum bilen duyan varmı bazıları yaşından dolayı doktıra kötü diyorlar
eylul016 aysegull127 Mehmet nuriye gidiyordum ben ama şeref beyin de geçmişi çok iyi doktor sadece yaşı var doğumu onda mı düşünüyorsunuz
aysegull127 eylul016 bunu hiç konuşmadık biliyprmusun ama ben normal istiyorum yaparmı acaba normal bu konuda bilgim yok
aysegull127 Ozaman normale çanakkaleye gitmem gerek orda başka ni doktoramı gitmem lazım nasıl oluyor
eylul016 aysegull127 Siz yine bir doktorunuza sorun , ben 20 .Haftama kadar mehmet nuri beye gittim 20. Haftadan sonra çanakkaleye geçtim muayenelere