tuba_2314 Kızlar transfer sonrası pozitif görüp ilaçları kaç haftaya kadar kullandınız. Ben yarın 9 haftalık olacağım doktorum 10. Haftada kesmemi istedi ama bu süreçte olanları görüyorum hep 12. 13. Haftalarda kesmişler erken mi acaba
buse76 tuba_2314 kalp atışı duyunca Estrofemi prednolu kestik 18. Haftaya kadar Progestan iğne fitil devamdı fitili kullan dedi doğuma kadar ama tak etti fitil olayı ben kendim bıraktım siz bırakmayın 😂şuan kan sulandırıcı omega3 d vitamin kullanıyorum 28. Haftadayım
aakn tuba_2314 herkesin tedavisi farklıdır doktorunuz ne diyorsa ona uyun. Bende bazı ilaçları kalp atışına kadar, bazısını 9. Haftaya bazısını 10. Haftaya kadar kullandım.
tuba_2314 ben progestan dex iğne kullanıyorum sabah akşam bide siglo prognava ilaç kullanıyorum günde üç defa bırakmak istiyorum aslında ama bıtakunca da garip bir şekilde bir şey olacak diye korkuyorum😂