zahidekycii Ben en son 28 subatda regl oldum beş gün surdu yani normal döngü bu ay bebek planladik ve oldu regl tarihine gore 6 haftayı geçiyorum ama bugun doktor kontrolümde 4 hafta 6 günlük dedi bunu nasil dogru hesaplayacaz
defnoloj zahidekycii sen son adet tarihini baz alacaksın her zaman. 1 hafta fark çıkması normal. İlerki haftalarda net ölçümlerle belli olur, geç döllenmede olabilir. Her kadın 14. Günde yumurtlar diye kesin bi kural yok
kelebegim123 zahidekycii doğru olan hesaplama ultrason ölçümü ile belirlenir canım. Çünkü yumurtlama tarihi tam olarak her kadında aynı değildir çünkü döngü uzunluğu farklıdır. Bu sebeple ultrasonda bebek ölçümler kaç haftayı gösteriyorsa doğru olan hafta odur.
lokmabal zahidekycii ilerleyen zamanlarda haftasını yakalayabilirde geçebilirde bu bebeğin pozisyonu ile alakalı 2 haftaya kadar fark normal canım mesala ben ilk çoçuğumda haftası 10 gün kadar geriden gidiyordu 11.hafta da 11 çıktıydı şimdi çok küçük olduğundan öyle olabiliyor
zahidekycii kelebegim123 ya evet zaten mart ayındaki döllenmeden olan bir gebelik bugün kontrolde de 4 hafta 6 gunluk oldugunj soyledi doktor zaten belirtilerimde daha çok başlamadi
defnoloj zahidekycii bebek büyüyünce tarih ozaman daha net belli olur. Gerekirse doktor yeni adet tarihi düzenler bunu baz alacaksın der. Tamamen yumurtlamayla alakalı. Ama 2 haftaya kadar ileri veya geri olması tamamen normal zaten. Google dan falan yazmana gerek yok yani sen zaten adet tarihine göre 6 ama USg farklı demişsin boşver google ı
kelebegim123 zahidekycii mantıken de öyle zaten canım bebek döllenmeden sonra büyümeye gelişmeye başlıyor. Ölçümleri artıyor bu sebeple ultrason ölçümleri aslında bebeğin döllenme zamanına göre belirleniyor ☺️ Hatta benim doktorum tam bebeğin döllendiği tarihi bile söyledi (ultrason makineleri fark edebiliyor tabi çoğu klinikte)