edahanoglu Sizede hamileyken kötu düşünceler geliyor mu kızlar? 36 haftadayım bebek karnımdayken kötu birşeyler olcak gibi hissediyorum. Doğuramıycam da sanki kötu bişey olcak gibi hisler geliyor ve gitmiyor. Sizde de var mı bu Napmalıyım.
zehrakrdg edahanoglu bende de kızım hep erken doğacak küveze alıcaklar diye düşünüyordum 30 lu haftaları göremicem diye düşünüyordum hep ama öyle olmadı tabii psikolojikmen insan stres yapıyor sizde o düşüncelere çok aldırış etmeyin sağlıkla kucağınıza alacaksınız inşaallah 😍
leefamily edahanoglu ayy bende aynıyım, muayanelerde doktorumla bebekten çok benim stresim ve psikolojim üzerine konuşuyoruz 😂
twobabymomm edahanoglu ikinciye hamileiyim yine de o düşünceler oluyor engel olamıyoruz ama bebisi kucağımıza qlinca hepsi uçup gidiyor🥰
Gmoli edahanoglu çok vardı sanki kucağuma hiç alamayyacak gibi hissediyordum hatta göremeyecem sanıyodum 🥲 hep vesvese simdi kızım 6 aylık çok şükür
fatma4466 Ayy lutfen inanmayin bu tamamen vesvese bana da oluyor hatta ben ölcem dogurduktan sonra diye dusunuyorum sonra hadi bakalim seytan diyorum sen mi buyuksun ben mi diyorum hiccc korkmayin bence taş gibi cikarip gelecegiz😅
edahanoglu leefamily evet inş sağlıkla ky fatma4466 Amin inş. Valla hormonlar mafetti bizi bende birde tiroid var. Ayrı bir psikolojim bozuldu. Umarım sağlıkla kucağımıza alırız. 🙏
edahanoglu gogirl ahahha bende yazmayı düşünüyorum şu ara. Sonra diyorum videolu bir vasiyet mi hazırlasam. Valla kafayı yedik 🤣🤣