Kızlar 1 ay geçti ama sizce cinsiyet erkek mi 😃 Ya perşembe günü detaylı da kız gibi dedi ama kendini göstermiyo. Kendi doktorum bu görüntüye kesin erkek konuşmuştu. 2. Gitmemde de yine çok zor bir açıdan görüp erkek dedi. Detaylı da kız gibi dendi. Bayramdan sonra Özele gidip kesinleştirmek istiyorum da insan da merak ediyor. Var mı tahmininiz