Kızlar 10 suatta sprial cikarttirmistim çocuk istediğimiz için korunmayı bıraktık ama sprial den sonra çok sık idrar yolları enfeksiyonu oldum hala da var birde afedersiniz ama dün adet oldum adetimin rengi boz bulanik normalde böyle olmaz birde sürekli pıhtı şeklinde neden acaba