_ruveyda06 33+1 im karın çevresi 3 hafta geriden geliyor ve tansiyon yüksekliği var. Doktor dedi ki çocuğun beslenmesinde sıkıntı çıkarsa gerileme ilerlerse, kalbinde yavaşlama olursa 33 ve 34 de bile alabiliriz dedi. Ayağa kalkınca tansiyonum çıkıyor gastaneye gelince 14/3 çıkınca seni yatiralim dedi gözetim altında tutuyorlar. Tansiyon normal değerde sindi digerlerini olcuyorlar nst, ultrasonda gelişim durumu falan. Ama her şey normal ilerlerse 37 de kesin alaca dedi riske atamayiz dedi