Kızlar çok üzgünüm lütfen akıl verin destek olun bilmiyorum kendimi çok kötü hissediyorum.
Bebeğimde gelişim geriliği var ve günden güne her şey daha kötü oluyor. Şuan 23+2 haftalık ama bebeğim sadece 270 gram. Beslenemiyor. Direnç var dediler 1.58 e yükselmiş direnç plesental kalınlık 40 mm olmuş. Yapacak bir şey yok dediler şuan canlı olduğu için bekliyoruz kalbi durunca normal doğum yaptırıp bebeği otopsiye alalım falan dediler. Yine de bir umut pıhtılaşma vardır belki diye oksapar başladı doktorum perinatolog hiçbir şey yapmayalım dedi zaten.
Kendimi çok üzgün hissediyorum yine de umudumu kaybetmek istemiyorum ama dua edip Allah’a sığınmak yan başka bir şey gelmiyor elimden bebeğime yardımcı olamıyorum. Hem onun için hem de kendim için çok korkuyorum.