elifoykum ben de tek yumurta ikizi kızlarıma hamileyim . 17. Haftada ikisi de 171 gr dı . Doktora dedim ki bir ay sonra geldiğimde mesela biri diğerinden daha zayıf çıkarsa ne olur dedim orana bağlı demişti mesela biri 300 biri 400 olursa dedim sular eşitse kan akışları normalse bişey ifade etmez demişti bana göre de çok fark yok arada içini ferah tut ♥️en başından beri farklılık varmıydı bu ay mı çıktı ortaya