Kızlar bebeğine kullanan var mı kaç damla kullanıyoruz
meltemmustafa spreyse 1 kere damlaysa 3 damla demişti 400lük olan değilmi?
sarilale123 evet sarı
sarilale123 merhaba bende alacağım ama hangisi fotoğraf atar mısınız bebeğim 2 aylık
meltemmustafa tamm bu dediğim gibi kullanım dozu
sarilale123 teşekkürler 🥰
meltemmustafa şifa olsun
Aysgulgndz buydu
Aysgulgndz canım sağlık ocağı bize 3 ay aşıya götürdüğümde başlattı istersen bi sor
sarilale123 çok teşekkür ederim ☺️
sarilale123 gaz sorunu falan yapmıyor değilmi bu damla
Aysgulgndz rica ederim 🌸