Merhaba, sizler veya çevrenizde Panorama’dan test yaptıran var mı? Olumlu/olumsuz deneyimlerinizi paylaşabilir misiniz? Sonuçlar kaç günde geldi? Ücret değişkendir ama tarihiyle birlikte ücret konusunda da bilgilendirebilir misiniz?
29 Nisan’da 12+4′ken test vermeyi düşünüyorum, kanı hastane alıyormuş. Kan verilecek gün açlık/tokluk vb. gibi dikkat etmem gereken bir şey var mı?