Mym çok geçmiş olsun öncelikle aynı durumu yaşıyorum şuan değerlerm bir iniyor bir çıkıyor ilaç kullnıuorum ilk gebeliğimde de aynııs oldu 37+5’te sezeryan oldum şimdi 35+3 haftalığız sabah sezeryanım var değerlerim çok yükseldi doktor riske atamam dedi. İhmal etmeyin sürekli takip edin