blnmyld Nsimsek bende yapay zekaya sordum ama emin olamadım kullananlara sorayım dedim rahatladım valla 🌸🥹
guzelgunlergorecegiz blnmyld ben de fitil kullanıyorum benim de su gibi akıntım oluyor doktora gitsem mi diye düşünüyorum ama herkeste oluyormuş sanırım
blnmyld guzelgunlergorecegiz aynen çiçeğim herkes öyle demiş benim pazartesi kontrolüm var sorup burayı güncellerim 🌸
blnmyld gul_dmr aynen fitil bir gün unuttum kullanmayı bu kadar akıntım olmadı muhtemelen fitilden dolayı ama pazartesi güncellerim inş burayı 🌸
blnmyld guzelgunlergorecegiz Sordum normal dedi bana progestana devam dedi rahmim kalp şeklindeymiş bebek büyürken destek çıksın dedi 🥲 tam kurtuldum demiştim ama devam
zeynepiee balminnak doktorun mu dedi kullan diye çok uzun süre kullanmak iyi değil doğumu da zorlaştırabilir
balminnak zeynepiee ben zararı yoksa kullanmak ıstıyorum dedım arada kaıskta agrı oluyor dıye zararı yok devam edebılırısn dedı ben sezeryan dusunuyorum ınsallah 32. Hafta gıbıde ınsallah bırakırım dıye dusunuyorum