Merhaba kızlar 🫶🏻
Ben Klomen+ovitrella ile 2.denememdeydim.
2 Nisan’da ovitrella vuruldum. Bugün gördüğüm bazı rüyaların etkisiyle uyandığımda gebelik testi yaptım laboquick kaset test vardı onda hafif silik çizgi çıktı sizce iğne etkisi olabilir mi ? Geçen ay elimde eerken gebelik testi vardı yapmıştım bişey çıkmamıştı 12-13dpoda bu ay kasette görmem beni biraz umutlandırdı ama sevinemedim her ay iğneyi vücut aynı zamanlarda atmaz diye düşündüm bilemiyorum kafam karıştı. Cuma günü adet günüm