_Medine Kızlar bugün doktora gittim bebeğim doğum pozisyondaymis artık inmeye başlar dedi artık doktor ne zman doğum olurki
birbebegin _Medine 35 de doğum pozisyonundaydı 38 +6da doğurdum Şimdide 37 de doğum pozisyonunda artık ne zaman gelirse