eyvahamileyim 38+2 haftadayım, bebeğim kilosu 3900 civarı çıkıyormuş, baş tamamen pelvise yerleşmiş ama sancım yok, doktorum fitille suni sancıyı teklif etti sizce ne yapmalıyım?
Burcukayram eyvahamileyim benim dr umda 39 bitmeden bebek eğer gelmezse aynı şeyi önerdi 38+4 te 3300 olarak ölctü şu an 38+6 yım
halkatatlisi Burcukayram benim 37+4 de 3400 küsürdü hiç böyle bi şeyden bahsetmedi bana ya bi sorguladım suan
eyvahamileyim halkatatlisi son haftalar aşırı kilo alıyorlar derlerdi doğruymuş, doktorunuza danışın isterseniz