denizhimi Kızlar geçen ay letu kullandım iki tane 18 mm yumurtam gelişti ama malesef bi tanesi kist oldu Dr yasmin verdi yaşamını kullandım bitti adet olunca tekrar Dr gıdecem tekrar letu kullanırsam gene kist olurmu
mucizebebekkk589 denizhimi günde kaç tane kullanıyordun canım ? Aslında çok da büyümemiş iğne yapılmadı mı çok daha büyüyüp kist mi yaptı acaba
Edalptekn denizhimi bende de oldu iki tane buyumustu benim de normalde Letu düşük dozlu bir ilaç iki yumurta oluşması beklenmiyor bazı doktorlar aşılamayı erteliyor benim ki ertelememişti hormonal kist onlar zaten bir veya iki adet dönemi ara veriliyor tedaviye kist geçince devam ediliyor
Edalptekn denizhimi tek asilama yaptırdım ben fonksiyonel kist oluştu strese girip ikinci aşılamayı yaptırmadım biraz ara verdim belki iki sene üç sene içinde tüp bebek yaptırırım birikim yapıp
denizhimi Edalptekn hayırlısı olsun canım senin için benim daha önce bi kızım oldu ama malesef vefat etti şimdi tekrar anne olmak istiyorum herşey normL Dr stresten diyor
Edalptekn denizhimi başın sağolsun Allah yardımcın olsun stres çok etkiliyor herkes söylüyor ama elde değil işte
_Feslegennn__34 denizhimi cnm vefat etme nedenı nedir bende oğlumu kaybettım ve şimdi olması için çabalıyorum