Merhaba arkadaşlar
Sat 8 mart buna göre 5+3üm beta değerlerim 8 nisan 212 10 nisan 500 ve bugün yani 15 nisan 2355 olarak geldi bugün gittim kasık üstünden ultrason baktı daha bişey gözükmüyo dedi tekrar kan alalım dedi çıkan sonucu da yazdım zaten tam hatırlayamıyorum ama sanki ilk gebeliğimde de bu hafta içinde görmüştüm şimdi neden göremedim anlamadım geç döllenme falan olabilir mi olabilirse nasıl oluyor inanın beynim yandı baya bi modumda düştü tecrübeliler lütfen beni aydınlatın🙏😔