Cakmakdilek Arkadaşlar 31+1 deyim muayene ayda 1 mi 2 haftada 1 ne zaman çağırıyorlar birde doğum nasıl olacağı ne zaman olacağı hakkında bilgi veriyorlar mı ?
BuBuM Cakmakdilek herhalde 30. Haftadan sonra 2 haftada bir çağırıyorlar bikaç hastaya aöylerken duydum
bsrelif Ben 26 haftalığım oraya takipliyim doktor 2 haftada bir gel bana dedi ama 30’uncu haftada gidicem ben. Ondan sonrasını bilmiyorum bende
_lk36 37 haftalık gebeyim normalda 30 dan sonra 2 haftada bir sonrası 37 olunca haftaya gün verdiler bakalım