hayat2 Merhaba kızlar Sivas medicana da takipli olan varmı doğum ücüretlerini sordunuz mu hiç hangi doktora taliplisiniz
Eda-54 hayat2 geçen sene nisan da 60.000e doğum yaptım ilk doğum olunca sezeryan veya normal farketmiyormuş aynı fiyat ikisi de bu arada
Beti58 merhabalar ben bugün gitmeye başladım Ayşegül hocaya muayne oldum onunla devam etmeyi düşünüyorum doğum ücretini de daha konuşmadım hastaneyle 🌸
hayat2 Beti58 bende sultan hanıma gidiyorum ilk gebeliğimde de ona gitmiştim çok memnunum ama doğum ücreti kaç acaba zam ne zaman gelecek merak ediyorum bi dahaki kontrolde bi görüşeceğim
hayat2 1silaskll bende öyle harlıyorum ama bi arkadaşım %15 indirim yapılıyor demişti indirimli mi öle acaba indirimsiz mi