Keziban 9.hafta da cinsiyet oluşmaz ki
Hanımlar rica etsem yorumda bulunur musunuz cinsiyet hakkında
Görümcemin ilk bebeği heyecanlı dokuzuncu haftada henüz erken ama
Kimsecikler yok muuuuu
☺️☺️🤭🤭