Bir haftadır sulu bir akımtım vardı dün acile geldim amnisure testim şüpheli pozitif çıktı. Hastanede yatışım yapıldı. Antibiyotik başlandı az az bir sıvı geliyor. Şuan bebeğimin suyu yeterli. Haftasıyla uyumlu rahim ağzı uzunluğum 5 cm ve kapalı. Benim gibi olanlar neler yaşadınız eğer suyuysa bu sızıntı duru mu ?