ilosko28 Suan 14 haftadayım plates düşünüyorum sizce onnline mi yoksa normal mı gideyim . Bir de kaçıncı haftada başlayayım . Düzenli plates yapıp normal doğum beklerken sezeryan olan var mı bunu da çok merak ediyorum .
ghostty ilosko28 ben online spor yapmaktan keyif almıyorum. Hoca eşliğinde yapmak ayrıca hamileyken daha kontrollü oluyor. Doğumuma az kaldı. Ama sezaryen bile olsan daha çabuk toparlanırsın dedi pilates hocam. Ben de 18 den sonra başladım.
fatma4466 Ben hamile kaldigim gunden beri yapiyorum ama evde video izleyerek normal dusunuyorum insallah