Kızlar 4.bucuk yaşında oğlum var bayadir öksürüyor bir türlu iyiliesemedi gitti ilaç kullandık ama her defasında kusup çıkarttı sdc bir defa tek aldı antibiyotik oda günü geçtigi için veremedim bir türlü şimdi. Öksürüyor burnu akiyo ara ara ateşi çıkıyordu gece iki gecedir ateşte yok iştahı normal çene altında iki şişlik geldi elime kızlar çok korkuyorum. Sizce o şişlik neyden dolayı aklıma başka şey geliyor benim yigenim lenf kanseri çok korkuyorum inanılmaz bebeğimde var eşimde şehir dışında calisyo bebeği hastaneye götürmek istemiyorum şimdi oda hastalanır hemen çünkü erken doğdu hemen kapıyo