Merve2665 Kan hapı kullanıyoruz malum ve ben onu içtikçe hep istirfa ediyorum ne yersem çıkartmaya başladım heleki bu haftalar daha kötüyüm içmeyince çok bulantım olmuyor ama içince hep kusuyorum. Sizlerde oylemisinz yoksa bi ben mi öyleyim 30. Haftamdaym
Derin6565 Merve2665 demekki o kan hapı senin vücuduna gelmiyo sen değiştir onu bende kullanıyorum hiç bir sorun yok