icidisibiranne Evet çok normal yaşamanız şu an adet sancıları gibi yaşarsınız ağrıları yalnızca lekelenme olmak durumunda doktorunuza gidin. Çok güzel geçsin hamileliğiniz inşallah 🤲🏻🌸
umran11ayazgmailcom icidisibiranne amin amiinn hepimizin insAllah cuma günü kontrole gidicem Allah’ın izniyle
izgiylc icidisibiranne oh rahatladım ben de forumda dolanıyordum karın agrısı için. Zira ben de tam 6dayım demek ki normalmiş.
icidisibiranne izgiylc evet normal ben iki hamileliğimde de yaşadım ilk haftalarda; fakat dediğim gibi lekelenme, kanama olmadığı sürece normal 🙏🏻