Allahneverdiysee neden sürekli idrar testi ile takip ediyorsun ki kanda çıktı ise tam bilmiyorum ama yıkarda birisi kanda 38 çıkmış zaten diye yazmış kanda çıktı ise idrar yapıp sadece kendine eziyet edersin 48 saatte bir aynı laboratuvarda kan testi verip artışı takip etmen yeterli stres yapman daha kötü etkiler idrar testi yapma daha fazla her an bir olmuyor her idrar testi bir olmuyor vücudun su içmeye içmemeye göre bile her şeyi değişiyor idrar testi artık yapman sadece endişe verir