Allahneverdiysee Yine test yaptım az önce ve yine aynı şekilde silik hiçbir koyulaşma yok hatta daha silik diyebilirim
Deleted33000 Allahneverdiysee kuzum inşallah korktuğun gibi değildir bazı testler insanı yaniltiyor özele gitme imkanın varsa gitsene
gkcalyaa Allahneverdiysee acile git devletin karnım ağrıyor de soruyorlar zaten gebelik şüphesi var mı diye tedavi uygulamak için bar dersen yapıyorlar test önce
Keziban Allahneverdiysee ama siz zaten kan vermiştiniz değeriniz güzel çıkmıştı göz aydınlığı mesaj attık hatta evham mı yapıyorsunuz sürekli
Keziban Allahneverdiysee evet bakın 38le yakalamışsınız insanlar altıyla yedi ile yakalıyor yani bu kadar stres yapmayın 38’de çok güzel bir değer değer
Allahneverdiysee Bugün aile hekimine gittim cuma günü kan bakılacak dedi o zamnaa kadar regl olurum diye düşünüyorum
hilalomer Allahneverdiysee bir kere yaptım silik çizgi gördüm hastaneye gidip test yaptırdım 49.61 çıktı o kadar bir daha idrar testi falan asla yapmadım
2bebisannesyim Allahneverdiysee benim çok silikti hata görünmeyecek kadar acilden kan verdim 1 saatte çıktı pozitif acilde kan verin
selenhuseyin maviokaliptus Canım bu hanım testleri iki gün arayla yapmış ama hiç koyuladma olmamış tam aksine çizgi daha da siliklesiyor büyük ihtimalle kimyasal geçiriyor
elisamommy maviokaliptus Benim 5 Tane Testte Pozitif Çıktı Gittim Kan Verdim Kanda Yok Şu An 5 Gün Varken Kan Verdim 1.20 Çıktı Doktor Yükselebiliyor Dedi Ama Çok Da Belirtim Var Ya Çok Umutluydum
elisamommy Allahneverdiysee Şikayetin Varsa Onu Söyle Gebelik Şüphem Var De Benim Kasıklarım Çok Ağrıyordu Onu Söyledim Devlet Hastanesinde
selingldal67 elisamommy Canım benimde reglden 5 gün önce kan 1.20 den küçük çıkmıştı hamile değilim kesin diyordum regl 1 gün geçti test yaptım çok silik çıktı kan verdim 25 çıktı sonra yükseldi umutsuz olma geç döllenme olmuş benim öyle olabilirsin
beybimom_ elisamommy şehir hastalnelerinin acilinde kan alıyolar gayet gebelik için kan vermeye geldim diye kaç kere kan verip beta takibi yaptırdım yanlış yönlendirmeyin
Deleted33000 Allahneverdiysee Konya’da başka hastaneye gitme imkanın yokmu canım yada farklı marka test alıp denesen
ylz__ Allahneverdiysee alıyorlar ben acile gidil gebelik şüphesi var kan verecem dedim aldılar hepsi almak zorunda
suprizM elisamommy kasiklarim agriyor midem bulanıyor bir iki şikayet söylersen alıyorlar Isparta’da bakıyorlar