14 haftada doktor erkek gibi dedi ama muayene sonunda yok şimdide kız gibi gördüm emin deegilim demişti 15 haftadaa tekrar gitttim ama hic göstermedi Minis. Üniversite hastanesi takipliyim muaynede 16 haftada sordum kıza benziyor dedi sorna %90 kız ama ilerleyen haftalarda tekrar bakarız dedi ben detayliyi bekledik alışveriş için detaylida ilk bakan doktor erkek dedi sonra muayne sonunda oda kız gibi gördüm şuan emin değilim dedi başka bir hocaya sordu oda biseyden dolayı çocuk küçük detayliyi iki hafta sonra tekrar edelim dedi cinsiyet için de kız ama yinede iki hafta sorna zaten gelicekzin tekrar bakarız dedi🥲