emelkapcan Kızlar merhaba 40. Haftalık hamileyim ve belirtim yok aşırı sırt ağrısı dışında yürüşler yapıyorum squat yapıyorum merdiven inip çıkıyorum ona rağmen yine belirti yok ne yapabilirim hurma ananas falan da tüketiyorum hiç sancım yok ilk gebelik olacak
bsrra emelkapcan 41 e kadar vaktin var canım bi anda gelir sancı belli olmaz yani sıcak duş al bide temizlik yap evde kurbağa yürüyüşü filan yap.😊
Almirolie emelkapcan biri bir tarif verdi o gün doğurmuş 😂hint yağı birde limon sıkmıştı karıştırıp yemişti sancısı başlamıştı belki işinize yarar
zisankalkan5gmailcom emelkapcan bazı kadınlar da ilk gebelikte sancılar geç geliyor bu normal bir şey kötü bir şey olmadığı sürece hemen hastaneye gitme ben öyle yaptım erken gittim sonuç sezeryan oldu sana tavsiyem sancın gelse de evde yaşa son on dk fln git o hastane piskoljisi çok kötü
Happymomlke emelkapcan bence streste çok etkiliyor ne zaman ne zaman dedikçe inadına gelmiyorlar temizlik yapmak etkili oluyor ben doğumdan 1 gün önce eğil kalk dünya kadar temizlik yapmıştım tabi benim göbegim çok yoktu her hareketi rahat yapıyordum sabahına sancılandım🤦🏻♀️😂
djakfksm emelkapcan değişik kuru bi ot yanına bi suya koyuyuyorsun o açıldıkça rahimde açılıyormuş doğumu hızlandırıyormuş yani
nrybysk emelkapcan 39+3 ben de aynıyım 41e kadar bekleriz dedi doktorum rahim ağzı çok uzun sancı da yok ben de şaşırdım ne yapacağımı
Almirolie emelkapcan valla doktoru söylemiş ya o postu bulsam keşke doğum hikayelerine bi göz gezdir bakim 😬
badhomian ahududu yaprağı çayı duymuştum ama dpktoruna bir sor istersen bacım bende araştırma halindeyim