Bir ay önce doğum yaptım sancı odasına bi kişi kadın alınıyor ama telefon yasak ve yanınızdaki kişi çok müdahele ederse ya da telefon yasağına uymazsa çıkarıyolar dışarı. Doğum yaptıktan sonra da bi kişi yine kadın refakatçi kabul ediyolar acil durumlar dışında görüş saati dışında başka kimse alınmıyor eşiniz dahi olsa.